Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Jan Karlgren - 30 oktober 2011 09:42

Ja det spelades Skadevi även på den svart/vita tiden. 1984 gick den här fryntlige och onödigt hårige liraren i 9:an på Stöpen men hade precis gått över till IFK. Adidas Trim Trab hette skorna som gällde och jag gissar på straff och 2 minuter, luktar lite armdrag från den gänglige i Hummel tröjan. Då hette det Västerhallen.

 

2004 var Henberg och damlags-Hans igång i samma hall, Arena C

 

Han som rönte sådant väldigt intresse igår spelade här 2006. Kolla in Mattes härligt spretiga frisyr

 


2007 var den här snubben ledare.

 

Å här är hansessa tös

 


2009 var det de snygga minernas år

HK Country-HK Farmen

Inte ljud till domarn sa ju Jan (såg ju Carlbom köra den minen 07 och den var ju snygg)


HK Country-HK Farmen

Känns liksom inte som om det är någon ivägen och skulle det vara det när jag öppnar ögonen så har jag ju mitt magiska finger att ta till.

HK Country-HK Farmen

Hon blir liksom helt suddig


Ifjol fanns vi lite överallt

Arena C

 

Kolla jag kan få den att sväva bara genom att mongostirra på den!


 

Å ja då...lägger jag vänsterfoten en konstig vinkel fastnar bollen på långfingret! Strange


   

Härifrån ska du haka i min höger arm, rotera och sedan komma framför mig innan vi går över på hoppsasteg. Ok?

Försök att dra in hakan och se ut som om du inte har några tänder. Precis som jag gör.


 

Jag kan greppa bollen och titta åt ett helt annat håll samtidigt som jag spänner läpparna och nynnar signaturmelodin till Sportspegeln. Respekt


 

Ha ha, om jag inte ser dig så gills det inte. Förresten är det svinnära övertramp, så det så


Här är vi i Stöpenhallen

 

Tompa valde platsen med delvis skymd sikt . Inget genidrag direkt. Karro är i sin egna lilla värld.


 

Malin och Pia är som tokiga men jag tror att han som gömmer sig i händerna hejar på andra laget


På killjakt i Arena A på söndagen

 

Carlbom har redan här anslutit till klacken

 

Ovido - Quiz & Flashcards