Alla inlägg den 5 november 2012

Av Jan Karlgren - 5 november 2012 07:25

vilka som kan hänga med på IFK matchen nästa måndag (12/11) kl 19 i Arena Skövde. IFK mot Ystad.

Schneider vill att vi kommer så många som möjligt så vi fyller Arenan. Alla från Country kommer sitta tillsammans.

Kolla om era föräldrar och/eller syskon vill hänga med (eller kanske någons kille vill hänga på).

Meddela mig detta ikväll så kan jag informera Schneider imorgon.


Träningar/matcher i veckan

Måndag gym. Varlfri tid

Onsdag: Handbollsträning Stöpenhallen! kl 16:00-18:00 meddela mig vilka som behöver skjuts ut från Skövde.
Linnea spelar med damlaget mot Husaren dam i Arena Skövde 20:50

Torsdag: HF spelar hemma. Jag kan försöka fixa biljetter om vi vill gå. Meddela mig vilka som vill gå.

Fredag: Handbollsträning som vanligt i Arena Skövde 19:00-20:30

Lördag: Sammandrag i Hjo. Samling 08:10 ICA Blomman eller i Hjo kl 09:00 (äntligen slipper Julia åka)

Match mot Guldkroken kl 10:00 och mot Brätte 11:30.

Linnea åker med till Tumba för JSM med "damerna" hela helgen.


Ovido - Quiz & Flashcards