Alla inlägg den 1 november 2009

Av Jan Karlgren - 1 november 2009 09:35

                 

När jag skjuter mitt allra hårdaste kniper jag alltid ihop munnen så här och låtsas att vänserhanden är ett djur...


           

...aha funkar ju kanon, men testa även att bara hålla bollen med fingertopparna. Det blir värsta skruven.


        

Nä nu fattar jag ingenting. För mig brukar det räcka att böja vänsterbenet riktigt riktigt konstigt åt höger.


   

Tjena, det där med att knipa ihop munnen fattar jag men så fort jag blundar åker den där j-vla tofsen upp. 


   

Lisa, testa att vissla samtidigt. Det brukar funka för mig. Kolla Becka jag testar det där med vänsterhanden.

  

Spexa med händerna fixar jag men får liksom aldrig riktigt ihop munnen och ögonen.


  

Tack för tipset Becka! För mig blir det bäst när jag använder båda händerna och sträcker på benen. Då ser jag jättelång ut.


Bilderna är tagna av Viktor Ljungström.

Kolla i albumen HK Country-Farmen och H65-Skövde HF

Ovido - Quiz & Flashcards