Alla inlägg den 7 november 2009

Av Jan Karlgren - 7 november 2009 08:10

 

          

Kom till Idrottshallen idag lördag 7 nov

Matchstart 15:00 HK Country - Heid

Av Jan Karlgren - 7 november 2009 07:39

Ännu en HF:are landslagsaktuell. Ett stort grattis till vinnarskallen Lisa Karlsson som är uttagen i bruttotruppen till VM i Kina. Blir tufft att bli bland de 16 men en härlig chans!

Lisa Karlsson i Skövde HF-IVH Västerås 1/2-final 3 23-21

Foto Victor Ljungström


Återigen en träning med stulna övningar. Lite för lite tid för spel men annars en bra träning undantaget Vickans onda fot.

  

Ska Lisa spela i landslaget tänker jag också göra det. Bra arm/fot Olivia!


  

Varrå landslaget?! Kolla in den här finten. Bollen i vänster, blickfintar åt höger...


  

..å vips så går jag åt vänster så fort att jag blir helt suddig! Bra vaSkrattande


  

Jag har slutat med träningskläder det är ju helt ute, nu gäller det att träna med stil...


  

Här är vinterns huvtröja ur Country´s nya kollektion


  

Nu kör vi tricket Hannele. Hokus pokus....


  

Häpp!

Såg du Linn? Det är så du ska göra! Josse har ledsnat på att släpa runt på kompisen och Elin H kör sin Riverdance igen.


  

"Lill-Annicka" håller i stretchingen när Stor-Annicka åker omväg till IKEA

Töj ordentligt tjejer så blir ni lika viga som tränarnGlad

Nej det är ju inte tränarn. Det syns ju på håretTungan ute


  

BYYYYYT!

Jag vet inte ...men det är nog inte meningen Amanda att det ska göra ont!

Ovido - Quiz & Flashcards